Lillede saatmine

Lillede saatmine e-lillepoest kiirelt ja soodsalt – saada lilled kulleriga!

Müügilepinguga tutvu lähemalt SIIN!

Toimetame e-poest tellitud lilled kulleriga kohale ülisoodsalt (3€ linnasisene vedu) ja kiirelt, täites rõõmuga samal päeval esitatud tellimusi, mis on tehtud enne kella 15.00. Arvestada võiks vähemalt 3 tunniga tellimuse esitamisest täitmiseni. Oleme loonud võimaluse saata lilli ka linnast välja – aadressi sisestades arvutab e-poe süsteem automaatselt sihtkoha kauguse linnast, näitab seda kaardil ja kalkuleerib hinna. Kui leiad süsteemis probleemi või vea, anna meile märku! E-poest tellitud lilledele saab järgi tulla ka lähimasse lillepoodi, sellisel juhul transpordikulusid ei lisandu.

Osadel toodetel on e-poes ka paar päeva pikem tarneaeg, et saaksime tagada floristi töö kvaliteedi ja mitmekesise ning värske sortimendi (info tarneaja kohta on toote juures).

Värske kraam kogu raha eest

Anname garantii, et tellitud lillekimp on vähemalt sama priske ja värske nagu pildil. Kuna looduses pole identseid isendeid ning samuti varieerub pisut lillepoe sortiment ja floristide käekiri, siis võtame õiguse teha samapäeva saadetise korral lillekimbu sisus põhjendatud asendusi. Asenduste tegemisel peame silmas, et lillekimp säilitaks oma väärtuse ja emotsiooni ning kaunistaks teie jaoks olulist hetke väärikalt.

Tellimuse esitamine

  1.  Leia sobiv toode – vaata kategooriate “sündmused”, “tooted”, “hinnad”, “värvid”, “samal päeval” alammenüüsid.
  2. Ava sobiv toode ja kontrolli tarneaega. Kui toode sobib, vajuta nuppu “lisa korvi“.
  3. Ostukorvi avanedes kontrolli oma valikud üle, vajadusel sisesta oma sooduskupongi kood. Kui soovid veel midagi tellimusele lisada, vali “jätka ostmist”. Kui ostukorv sobib, vali sobiv transpordiviis. Kui Sa soovid saata kulleriga lilled siis vali linnasisene või -väline transport, kui tahad ise poodi järgi minna, vali “tulen poodi järele”. Kui Sa ei tea, kas tegemist on linnasisese või linnavälise transpordiga, ära muretse, süsteem valib pärast saaja aadressi järgi õige. Kui kõik sobib, vajuta “mine kassasse“.
  4. Kassas avanevad infoväljad vastavalt valitud transpordiviisile. Täida kõik nõutud lahtrid. Linnasisese ja -välise transpordi puhul on vasakus tulbas Sinu andmed ja paremas tulbas Saaja andmed. Kui lähed ise lillepoodi järgi, küsime ainult Sinu andmeid.
  5. Vali omale sobiv pangalink, kinnita tingimuste lugemist linnukesega ning vajuta “esita tellimus
  6. Pangas soorita makse ning pärast tule “tagasi kaupmehe juurde“.
  7. Korrektselt esitatud tellimuse puhul jõuab tellimus koheselt e-poodi ning tellimust täitvasse lillepoodi, samuti jõuab Sinu postkasti tellimuse kinnitusleht. Kui kõik on korras, jää ootama tellimuse täitmist, kui miski läks valesti, anna kiirelt teada. Kui tellimus on lillepoest kullerile üle antud, saabub Sinu postkasti selle kohta ka teavitav e-kiri.

Kui soovid kokku panna oma nägemuse järgi sobiva kinkekomplekti – loe lähemalt siit! Kõiki kingitusi ja lilli on võimalik kombineerida.

Korduma kippuvad küsimused

  • Mis andmed tuleb tellimuse täitmisel esitada? Kui ma ei tea kõiki saaja andmeid? Linnasisese ja -välise transpordiviisi puhul on “Arvelduse andmed” Sinu andmed ning “Saaja andmed” selle isiku andmed, kellele lilled saadad. Süsteemi toimimiseks peab täitma kõik nõutud lahtrid – sh Saaja eesnimi, perenimi, aadress ja telefon. Kui sa mõnda neist ei tea, võib kirjutada “ei tea”, aga siis peab olema kindel, kuidas lillepood Saaja kätte saab.
  • Kas kaarti saab tellimusele lisada? Jah, saab. Soovikorral lisame igale tellimusele tasuta kimbukaardi. Oma head soovid saad kirjutada kassas vastavasse lahtrisse.
  • Kuidas võtab lillepood Saajaga ühendust ja kas üllatust saab teha? Lillepood helistab alati saajale, et kokku leppida üleandmise aeg. Viisakate inimestena helistades alati ka tutvustame endid. Seega, kui sul on soov, et saaja enne tellimuse kohalejõudmist ei aimaks, mis sorti saadetisega tegemist on, anna meile sellest kindlasti teada tellimuse märkustes. Sel juhul teame sinu üllatussooviga arvestada, aga siis peame olema kindlad, et Saaja asub märgitud aadressil. Kui sa tahad, et saaja ei saaks teada, kes talle lilled või kingituse saatis, siis anna ka sellest meile teada.
  • Kas ettevõtte nimele arvet väljastatakse? Lepingulised e-poe ärikliendid saavad lilli tellida ilma pangatehinguta ning tasuda koondarvega. Kui oled ettevõtte nimel juba tellimuse e-poest teinud, aga sooviksid arvet, kirjuta meile epood@jardin.ee. Kui soovid ettevõtte nimel teha tellimuse ja tasuda kohe arve alusel, anna meile samuti märku epood@jardin.ee, siis koostame tellimuse ja väljastame Sulle arve. Kindlasti kaalu meie ärikliendi võimalusi kui ettevõttes tuleb tihti ette vajadust saata lilli kulleriga või osta lillepoest, sellest loe lähemalt siit!
  • Kas tellida saab kimpu või toodet, mida e-poe valikus ei ole? Saab, anna meile teada, kindlasti leiame koos sobiva lahenduse. Koostame Sinu soovile vastava tellimuse ja saadame Sulle eraldi arve.
  • Kas tellimust saab tühistada? Üldjuhul saab tellimust tühistada, kui kui lillepoes ei ole veel sellega seoses mingeid kulutusi tehtud. Kindlasti anna sellest koheselt teada ning tutvu tingimustega täpsemalt siit ja tellimusest taganemise vormi leiad siit.
  • Miks ei ole kassas tellimuse andmeid sisestades sobiv tellimuse täitmise kuupäev valitav? Mõni toode on pikema ette tellimise ajaga, kontrolli igaks juhuks, ega Sul ei ole mõnda sellist toodet ostukorvis. Vahel harva võib ka süsteem pakkuda Sulle vale kuupäeva, sellisel juhul kirjuta ise “Tellimuse märkused” lahtrisse õige kuupäev. Kui ka toode on pikema tellimise ajaga, aga Sa oled nõus tootes mõningate asendamistega – saab tellimuse täita ka varem.
  • Kas tellimuse täitmise kellaaega saab ka valida? Saab, märgi sobiv kohale toimetamise aeg tellimuse märkuste lahtrisse. Kui Sa tahad kohale toimetamist väljaspool ajavahemikku 11.00-18.00, siis konsulteeri enne igaks juhuks e-poe toega.
  • Kas lillekimbu või muu toote koostisosasid saab muuta või näiteks lille värvi valida? Saab, märgi oma soovid tellimuse märkuste lahtrisse, arvesta sellega, et muudatused saavad toimida tasutud toote hinna ulatuses. Kui Sa soovid midagi lisaks või rohkemaid muudatusi, anna meile teada, kindlasti leiame lahenduse. Arvesta palun ka sellega, et alati ei pruugi täpselt seda lillesorti poes olla, sellisel juhul võtab lillepood Sinuga ühendust ja lepib sobiva lahenduse kokku.
  • Kuidas sisestada Saaja aadressi? Kassas on aadressile 2 infovälja – esimene rida “Aadress” ja teine rida “Linn/Alev/Küla”. Esimesele reale lisa tänav, maja või korteri number, teisele reale lisa linn, alev või küla ja maakond. Näide 1: Aadress: Rüütli 7, Linn/Alev/Küla: Tartu – tegemist on linnasise transpordiga. Näite 2:  Aadress: Karja 1, Linn/Alev/Küla: Õssu küla, Tartumaa – tegemist on linnavälise aadressiga. Kui sa soovid oma tellimuse saata maale vanaemale, kus ei ole tänavaid ega majanumbreid, kirjuta esimesele reale näiteks talu nimi ja teisele reale küla ja vald. Nii näitab süsteem kaardil orienteeruvat asukohta ja tellimuse märkuste lahtrisse saad kirjutada ise täpsema selgituse kohale jõudmiseks. Postiindekseid reeglina vaja ei ole. Kuna Saaja aardessist loeb süsteem välja, kui kaugel on Saaja, mis maksab kullerteenus ning millisele lillepoele on vaja tellimus edastada, ole täpne aadressis.

Võta küsimuste korral meiega ühendust:
E-R 9-17, L-P 10-15
epood@jardin.ee
+372 56 909 806